Спільне заняття

У теоретичній частині виступаючі висвітлили новітні технології з вивчення математики в дошкільному закладі. Зокрема, Янчук О.В. розширила знання педагогів по використанню дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дошкільнят.

Новак Л.В. ознайомила з мнемотехнікою і дидактичними іграми з використанням цифрообразів.

Семенчук Н.Г. розповіла, як навчити дітей відчувати час або тайм-менеджмент для дошкільників.

Під час практичного модулю учасники Університету демонстрували цікаві дидактичні ігри з використанням прийомів мнемотехніки. Адже К.Д. Ушинський казав: «Навчайте дитину якимось невідомим п’яти словам – вона буде довго мучитись, а пов'яжіть двадцять таких слів з картинками, і дитина запам’ятає їх вмить».

Ми, педагоги, і керуємося настановами видатних педагогів

 
  • Calendar icon24 лютого 2021