Семінар-практикум

У практичній частині учасники мали змогу переглянути інтегроване заняття з пріоритетом художньо-мовленнєвих завдань з теми «На лісовій галявині» з дітьми старшого дошкільного віку групи «Дзвіночок» вихователя Хилюк В.М., яка продемонструвала методику «коментоване малювання», використала ряд мовленнєвих вправ, ІКТ під час слухання української народної казки «Заєць та їжак» за мотивами твору І.Франка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У теоретичній частині проводилося слухання і обговорення виступів вихователів Корзун А.М. з теми «Заняття – провідна форма роботи з розвитку мовлення. Забезпечення ефективності мовленнєвих занять», Пацько Н.М. з теми «Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників» та Пилипенко Л.В. з теми «Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання».

Вихователь-методист Тимошина О.М. провела для присутніх майстер-клас з теми «Навчаємо розмові», під час якого ознайомила з правилами використання методів мнемотехніки, презентувала шокову терапію з майстер-класу вчителя початкових класів Костирі Ю.В з теми «Українська мова – це цікаво», а також, пальчикові вправи з елементами нейрогімнастики Марини Житник, з якими ознайомилася, переглядаючи Інтернет-марафон від Основи «Педагогіка в стилі Хюге».

 
  • Calendar icon5 лютого 2020