Семінар-практикум

«Справжній вихователь повинен бути посередником між школою з одного боку, і життям і наукою – з другого» - К.Д.Ушинський.

            Такими словами розпочала третє онлайн - засідання семінару – практикуму «Формування життєвої компетенції дітей дошкільного віку» керівник семінару Шульган Т. С.- 30.03.2021.

Тема засідання семінару – практикуму: «Формування особистісної компетенції дошкільнят».

Керівник семінару Шульган Т.С. коротко нагадала про ключові поняття–терміни «компетенції» та «компетентність», що означає «ключова компетенція» та визначення ключових компетенцій дошкільника.

До теоретичного модулю ввійшли питання:

1.   Як готувати дошкільника до реального життя (виступ Денисової Т.О.)

2.  Формування особистісної компетенції дошкільників: основні завдання (виступ Ярошик Л. М.)

3.  Функціональна готовність дитини до шкільного навчання (виступ Брень Л.Д.).

До практичного модуля підготувала змістовне заняття (з мовленнєвої компетенції) – вихователь старшої групи - Овдійчук І.А. Тема заняття: «Подорож казками».

У ході заняття вихователь підтримувала цікавість до фольклорної творчості, зокрема казки. Систематизувала знання дітей про українські народні казки та розвивала різні види мовлення під час вправ: «Переплутаний клубок казок», вправа з коректурною таблицею «Казки» та ігор: «Антоніми у казках», «Продовж речення»(вправа «Мікрофон»), «Хто з казкових героїв надіслав такі телеграми?».       Вихователь заохочувала малят до активностей: артикуляційна гімнастика «казкові звірята» (вправи: «Зайчик», «Вовк», «Лиска»), Фізкультхвилинка «У країні казочок», які були доречними на цьому занятті. Охоче, із захопленням діти грали у дидактичну гру «Казкова вікторина». Де було видно, який багаж знань малюки мають з цієї теми.

З самим заняттям колеги мають змогу ознайомитись у «Віртуальному методичному кабінеті», як і з виступами та підібраними керівником семінару – практикуму, тестом «Чи готова дитина до школи»; поради, пам’ятки, заповіді для батьків; консультації: «Готовність дитини до школи», «Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти» і рекомендована література.

По питаннях, що опрацьовувались під час семінару-практикуму, було прийнято методичні – рекомендації.

Шульган Т.С. закінчила останнє засідання словами – побажаннями: «Збиратися разом це − початок, триматися разом це − процес, працювати разом це – успіх.» Ф.Форд.

 
  • Calendar icon1 квітня 2021